Mediabureau One4Media
Media Bureau


Gross Rating Point (GRP)

Het begrip GRP wordt in de mediawereld gebruikt om 1% brutobereik binnen de doelgroep aan te geven. Met deze term druk je dus de kijkdichtheden van radiocommercials en TV-spots uit. Hoeveel kijkers een GRP vertegenwoordigt hangt af van de grootte van de doelgroep.

Wat is brutobereik: het totaal aantal gerealiseerde contacten met personen binnen de doelgroep. Indien personen binnen de doelgroep meerdere keren wordt bereikt dan tellen al deze contacten mee.
Wat is nettobereik: het totaal aantal bereikte personen binnen de doelgroep. Personen die tot het nettobereik horen hebben de uiting dus minimaal 1x gezien. Dit noemen we dan ook het 1+ bereik.

De uitdaging voor One4media is om met een minimaal budget een maximaal bereik van uw spot te realiseren. One4media verzorgt voor u de strategie, inkoop en planning van televisiespots.
Vanuit ons zorgvuldig opgebouwde netwerk kunnen we ook de productie van de TV-spot geheel verzorgen. Meer weten? Click op contact of bel direct met de TV-media specialist: 0181-484393 / 06-2396.8831
 

"Mediabureau One4Media maakt het waar!"


"Waar het allemaal om draait: contacten creëren, want dat is de basis van contracten. Bereiken is een, maar beraken de “name of the game”. Dat doe je met EQ en IQ. Teun is wat dat betreft een mediamiek gevoelsmens. Doe er uw voordeel mee... Want met Teun en zijn collega’s krijg je nog meer berakend bereik. 100 % sure.

René Boender
Brain agent & auteur Great to Cool / Generatie Z / Cool is hot

Dagblad: Telegraaf Buitenreclame: JC Decaux Televisie: Nederland1 Zoekmachine: Google Radio: Q-Music Televisie: Nederland2 Dagblad: Algemeen Dagblad Social media: Facebook Televisie: Nederland3 Buitenreclame: Interbest Televisie: RTL4 Radio: Radio 538 Televisie: SBS6 Adverteren: VI Video: Youtube Adverteren: Centercom